Uw gegevens konden niet gevonden worden
of uw account is niet actief.
Paswoord vergeten? Nog geen paswoord?

×
  • Log hier in op de klantenzone:
  •      
Virtu-AL webshop
Menu

Logistiek verantwoordelijke (m/v)

Heb jij een logistieke passie en kan je terugvallen op enkele jaren ervaring in het leiden van logistieke operaties? Dan is onze vacature wellicht iets voor jou!


Aleco is een toonaangevende groothandel elektriciteit, expert in elektrotechnisch materiaal.
Ons team bestaat uit 19 ervaren collega’s die er dagelijks alles aan doen om onze klanten de kwaliteit te bieden waarvoor wij staan.


De voorbije jaren hebben we sterk ingezet op het automatiseren van onze logistieke afdeling. Op vandaag werken we met een dynamisch magazijn met zijn bijhorende procedures. Om deze te bewaken en een efficiënte flow te hebben in ons magazijn zijn we op zoek naar een LOGISTIEK VERANTWOORDELIJKE voor onze vestiging in Zedelgem.

 

Wat kan je van je job als logistiek verantwoordelijke verwachten?

 

Samen met de twee zaakvoerders en het team van 4 magazijniers, krijg je de verantwoordelijkheid om de logistieke afdeling van Aleco nog verder uit te bouwen.


Jouw takenpakket houdt onder andere in dat je:

  • als een voorzichtig en redelijk persoon waakt over de structuur van de logistieke afdeling en het nakomen van afgesproken procedures;
  • samen met je team zorgt dat alle orders efficiënt, tijdig en kwalitatief afgewerkt worden voor verzending;
  • prioriteiten kan stellen en je team motiveert;
  • continu werkt aan de optimalisatie van bestaande methoden en systemen;
  • probleemoplossend denkt. Bij foutieve ontvangsten/ leveringen sta je in contact met klanten of leveranciers. Je kijkt voor een oplossing en volgt deze op;
  • jouw team aanstuurt op een manier om hen naar een hoger niveau te tillen. 

Daarnaast kan je de taken van je collega’s uitvoeren en val je in bij verloven of ziekte.

 

Wat verwachten wij van jou? 

  • Je bent in het bezit van een Master of Bachelor diploma in het logistiek management, of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je kan terugblikken op enkele jaren relevante werkervaring waardoor je kennis hebt van logistieke processen;
  • Je bent een people person: je kan je team motiveren en enthousiasmeren en je werkt graag samen met collega’s van andere departementen;
  • Je bent hands-on, zoekt concrete oplossingen en werkt proactief;
  • Je houdt ervan om zowel uitvoerend te werken alsook het strategisch plan mee uit te tekenen met de zaakvoerders;
  • Je houdt van stiptheid, nauwkeurigheid en netheid;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en bent erg pc-vaardig.

 

Wat mag je van ons verwachten?

  • Aleco biedt jou een essentiële, uitdagende functie in het distributiecentrum in Zedelgem;
  • Je komt terecht in een groeiend bedrijf met een leuke sfeer. Kijk gerust even op onze social media en website om je collega’s al wat beter te leren kennen;
  • Je kan rekenen op een mooi loonpakket in functie van jouw ervaring en kennis;
  • Het betreft een voltijdse functie, van maandag tot en met vrijdag. Je bent bereid te werken tot 19 uur.
     

Plaats tewerkstelling

8210 ZEDELGEM

 

 

Interesse? Stuur je CV en motivatiebrief naar jobs@aleco.be

 

 

Onze nieuwe collega Nick was alvast snel overtuigd!

Lees hier hoe hij zijn eerste maanden als filiaalverkoper ervaart bij Aleco.